Praktijk Kroonen streeft er naar iedereen zo goed mogelijk te helpen en aan je hulpvraag te voldoen. Het kan soms zo zijn dat je niet tevreden bent en dat je een klacht hebt. Een klacht kan gaan over de geleverde ondersteuning, houding en/of gedrag van de hulpverlener. Ik vind het belangrijk dat je praat over datgene waar je niet tevreden over bent. Alleen dan kunnen we samen naar een oplossing zoeken. Je kunt mij altijd mailen, bellen of op een andere manier contact zoeken die voor jou prettig is.
Praat over je klacht met je hulpverlener. Leg uit waar je ontevreden over bent. Ik zal goed luisteren naar wat je te zeggen hebt en ga samen met jou kijken hoe je het graag (anders) zou willen. Ik wil graag dat je tevreden bent over de geleverde hulpverlening. Soms durf je een klacht niet zo goed te bespreken. Zorg dan ervoor dat je de klacht met iemand bespreekt die je vertrouwt. Diegene kan jou helpen om de klacht bespreekbaar te maken. Het spreekt vanzelf dat zij of hij tijdens een gesprek aanwezig mag zijn om jou te ondersteunen.
Als we samen tot een oplossing komen en jij tevreden bent dan hebben wij wellicht samen een mooie les geleerd.
Praktijk Kroonen is aangesloten bij een beroepsvereniging voor professionele coaches en therapeuten. Via die beroepsvereniging is er een onafhankelijke klachtenregeling waar je naar toe kunt met je klacht als wij er samen niet uit konden komen.